Rincon de la Vieja/Monteverde - Reisverslag uit Monteverde, Costa Rica van Gea Vonno - WaarBenJij.nu Rincon de la Vieja/Monteverde - Reisverslag uit Monteverde, Costa Rica van Gea Vonno - WaarBenJij.nu

Rincon de la Vieja/Monteverde

Door: Gea

Blijf op de hoogte en volg Gea

03 Maart 2019 | Costa Rica, Monteverde

Hallo allemaal...

Nog een week te gaan. We hebben La Fortuma verlaten en zijn naar Rincon de la Vieja gegaan. We zitten in de buena viesta lodge. Wat een paradijssje is het.
Wakker worden met het gebrul van de brulapen. Gaan slapen met het geluid van parende padden. Naar de spa gebracht worden met de tractor. Prachtige zonsondergangen...... ja eindelijk hebben we echt de zon gezien hier na veel regen. En echt heerlijk eten.
Cocktailtje bij de zwembad cocktailbar. Gewoon echt genieten. Ik kan hier nog wel een paar nachten langer blijven want er is genoeg te zien en beleven.

Na een mooie wandeling waar we weer de nodige dieren hebben gezien waar ik de naam niet overal meer van weet (Veel apen, mooie vogels, een soort capibara achtig dier), canupi (of zoiets), en veel meer.
Ook nog modderen in de termale baden, heerlijk op een prachtige plek in de buitenlucht. En natuurlijk even het zwembad in. Met een cocktail erbij. Dat is toch echt vakantiegevoel.

Vandaag zijn we verder gegaan naar Monteverde. Ook hier is genoeg te beleven. We zijn begonnen met een avondwandeling. Dit keer slapende dieren bekijken. En het heeft weer het nodige opgeleverd.... slapende luiaard, tarantula, groene slang, kolibrie en een paar andere vogels. Ook nog een Olingo gezien, als ik het goed heb geschreven. Maar die sliep niet en was te snel voor de foto.
Morgen hopelijk vanop.

Tot snel.
Groeten Ria en Gea.

• 03 Maart 2019 - 07:57

Yolanda :

Hoi Gea, prachtig en heerlijk genieten

• 03 Maart 2019 - 11:16

Charlotte:

Wat een fantastische vakantie heb je toch.
    Heerlijk hè die modderbaden. Zo ontspannen allemaal.
    En nu op zoek naar de Quetzal. Veel plezier.

• 03 Maart 2019 - 11:15

Cindy:

Prachtig, nog veel plezier.