Bocas del Toro - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Gea Vonno - WaarBenJij.nu Bocas del Toro - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Gea Vonno - WaarBenJij.nu

Bocas del Toro

Door: Gea

Blijf op de hoogte en volg Gea

21 Februari 2019 | Panama, Bocas del Toro

Hallo allemaal.

Vandaag was het vroeg opstaan. Bij het hotel waar we zaten konden we vanaf 7 uur ontbijten. Maar dat was ook de tijd dat we vertrokken naar het vvliegveld voor onze binnenlandse vlucht van Panama stad naar Bocas fel Toto, het strand. Gelukkig had onze reisleidster nog kunben regelen dat er voor iedereen een boterham en een pakje drinken klaarstond.

Om 9 uur ging onze vlucht en het was een uur vliegen. De koffers gingen in de laadbak. Wijzelf gingen te voet op pad. Ons hotel ligt op loopafstand van het vliegveld.
Het was vanuit de lucht al mooi om al die kleine eilandjes te zien liggen.
De sfeer is zo relaxed hier.... heerlijk.
Onze hotelkamers waren nog niet klaar. Dus we zijn met bijna de hele groep nog naar zeesterren bracht geweest.
Heerlijk een middag luieren. We hebben daar een vis als lunch gehad, ref snappen. En die was lekker.... echt om je vingers bij op te eten.

Kwart voor 5 werden we weer opgehaald. We hebben nog even gezwommen bij het hotel en daarna met een groot deel van de groep wezen eten. Weer vis. Oké , niet zo lekker als vanmiddag, maar toch ook erg goed.
Na het eten nog de lekker borrelen met een aantal van de groep bij het zwembad. Wel heel gezellig natuurlijk na een paar wijntjes.

Morgen gaan we een dagje snorkelen. En daarna gaan we Panama verlaten en kijken wat Costa Rica te bieden heeft.

Groeten Ria en Gea.