dag 5, 6, 7 - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Gea Vonno - WaarBenJij.nu dag 5, 6, 7 - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Gea Vonno - WaarBenJij.nu

dag 5, 6, 7

Blijf op de hoogte en volg Gea

05 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Hallo allemaal,
Ben ik weer...na het vorige verslag hebben we een dag heerlijk op de boot gezeten. Het ultieme vakantiegevoel, ontijten op een terrasje in de zon. Met de ferry naar Russell en de rest van de dag op een zeilboot gezeten bij gastheer Rick en zijn vrouw Robin. We konden even zwemmen en een eiland bezoeken, er is vis gevangen die een uur later bij ons op het bord lag voor de lunch.
Heerlijke dag met veel zon en veel wind.

Vandaag hebben we Bay of Islands verwisseld voor Rotorua, een stinkend zwavel stadje. Onderweg daar naartoe hebben we hobbiton bezocht... de filmset van the hobbit en lord of the rings. Prachtige omgeving en zelfs als je de films niet kent erg leuk.Vanavond heerlijk met 10 man van de groep naar een gezellig restaurant geweest.

Morgen staat een spectaculaire dag op het programma. Hopen dat het weer dan ook goed is en dat het doorgaat. Dus ik laat jullie nog even in spanning wat dat gaat worden, hopelijk morgenavond een verslag daarvan.
Nu lekker slapen ..... en veel zin in morgen, tot dan!!!!

• 05 Maart 2014 - 10:43

Hilde:

he gea
    volgende keer ga ik mee in de koffer :)
    klinkt super hoor. geniet ervan.
    veel liefs uit goor

• 05 Maart 2014 - 13:19

Nathalie Mensink:

ha die Gea en Ria,
    leuk dat we op deze manier jullie vakantie kunnen meebeleven, heel veel plezier en mooi weer gewenst.
    groetjes nathalie.

• 05 Maart 2014 - 16:20

Angelique Stamsnijder:

Hoi Gea, wat spannend allemaal geniet ervan en nog veel plezier!!

groetjes Angelique xxxxx

• 05 Maart 2014 - 20:13

Arjan Stoelhorst:

Hoi Gea,
    Tot nu toe lijkt het wel dat je ongeveer dezelfde route aflegt, die ik 13 jaar geleden heb gedaan.
    Geniet ervan.

Groet'n,
    Arjan

• 05 Maart 2014 - 20:57

Charlotte :

Hey Gea. Wat een fantastische vakantie heb je. En dit is nog maar het begin. veel plezier morgen.

• 05 Maart 2014 - 21:41

Dieuwke Buwalda:

Hoi Gea,
    Leuk dat je regelmatig een stukje schrijft, zodat we kunnen lezen wat je allemaal beleeft. Ik ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren. Veel plezier.