de eerste dagen Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Gea Vonno - WaarBenJij.nu de eerste dagen Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Gea Vonno - WaarBenJij.nu

de eerste dagen Nieuw Zeeland

Blijf op de hoogte en volg Gea

03 Maart 2014 | Singapore, Singapore

Hallooooo,
Hier een bericht van de afgelopen dagen. We zijn natuurlijk midden in de nacht aangekomen in ons hotel in Auckland. De volgende ochtend ontbijten en een voorstel rondje van de groep. En de rest van de dag konden we zelf invullen. Ria en ik hebben met nog een paar anderen van de groep de boot gepakt naar het vulkaan eiland rangitoto ( ja ze hebben hier heel makkelijk te onthouden namen, haha). Daar hebben we een paar uur heerlijk gewandeld.

Echt ook een vulkaanlandschap met ook mooie vegetatie. Vanaf de boot een prachtig uitzicht over de skyline van Auckland. Was echt super mooi. In het hotel zaten we op de 13e verdieping, midden in het centrum. Vlak naast de skytower. Dus een mooi richtpunt want de skytower was onze overbuur.

Gisteren dag 4 was een reisdag. We zitten nu in Bay of Islands. We hebben een museum bezocht over de geschiedenis van Nieuw Zeeland en de Kauri boom, blijkbaar een zeer belangrijke boom hier. Ook een gedeelte met een maori gids op pad geweest. Vandaag zijn we met 8 man van de groep naar Cape Reinga geweest. Het meest noordelijke puntje van het noorder eiland. Hier staat een vuurtoren en hier komen 2 oceanen samen... de tasman zee en de pacific oceaan. Echt een prachtig punt. Heerlijk gewandeld met mooi weer (al kan dat met de minuut veranderen). Het ene moment schijnt de zon en zo is het bewolkt om 10 minuten later weer lekker in de zon te lopen.
Daarna hebben we een mooie tocht gemaakt naar de zandduinen. Ria, ik en alle anderen mochten gaan sandboarden. Was erg leuk om te doen. Nu zitten we in ons hotel, gaan even douchen en daarna hopelijk net als gisteravond erg gezellig borrelen met de groep op het trapterras voor onze kamers.

Tot zover.... hopelijk snel meer want we hebben binnenkort een hele spectaculaire dag op het programma staan...
Groeten ...... Ria en Gea.

• 03 Maart 2014 - 07:15

Hilde:

Zo te lezen al veel leuke dingen gedaan. Veel plezier dames. Ik kijk al uit naar t volgende verslag.
    Groetjes hilde

• 03 Maart 2014 - 14:56

Saskia Dv:

O wat zijn jullie al aan het genieten en leuke dingen gedaan. Ik kijk uit naar jullie blog. Binnenkort al foto's te delen? Veel plezier met de komende belevenissen! Liefs

• 03 Maart 2014 - 16:42

Bertjuhhhh:

Leuk om te lezen hoor , Lfs Bert

• 03 Maart 2014 - 22:29

Arnold:

Zo te zien is het een top vakantie. Ik hoop dat 't de andere dagen ook zo leuk is.
    Groetjes, Arnold