dag 11 en 12... naar Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Gea Vonno - WaarBenJij.nu dag 11 en 12... naar Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Gea Vonno - WaarBenJij.nu

dag 11 en 12... naar Wellington

Blijf op de hoogte en volg Gea

10 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Wellington

Even weer een kort berichtje... na al het moois valt het nu misschien een beetje tegen om te lezen, hahahaha.

Gisteren hadden we een reisdag naar Wellington. Alleen even een korte koffie/plas stop gehad en een paar foto stops. Verder aan een stuk doorgereden. Rond half 2 redden we Wellington binnen.
Eerst een kleine city tour gedaan om ons de highlights te laten zien. Daarna hebben we een lunch stop gehad op Mount Victoria met een prachtig zicht over Wellington. En na de lunch naar het hotel.
Daar waren we om ongeveer 3 uur dus de rest van de middag was aan ons zelf.

Met Ria en nog een paar anderen van de groep een stukje langs het water gelopen en een terrasje gepakt. Het avondeten met de hele groep gedaan want we moisten afscheid nemen van Lance, onze chauffeur op het noorder eiland. Zijn taak zit er op.

Vandaag een vrije dag in Wellington. Met hetzelfde groepje van gister middag en de reisleidster shoppen bij Kathmandu outdoor shop. Daarna een terrasje gepakt en heerlijk in het zonnetje wat gedronken.

En nog even de botanische tuinen bezocht. Was erg mooi, maar het is hier het eind van de zomer dus veel is wel uitgebloeid.
Straks gaan we hier in het hotel een hapje eten en daarna krijg ik een massage van de reisleidster.

Morgen gaan we het noorder eiland verlaten en vliegen we met 2 chesna vliegtuigjes naar het zuider eiland.
We hebben op het noorder eiland echt super goed weer gehad en hopen natuurlijk dat de weergoden ons op het zuider eiland net zo goed gezind zijn.... want het schijnt daar ruigere natuur te zijn, maar ook vaak ruiger weer.

Tot slot.... ik kan hier tot nu toe nog niet op m'n Hotmail komen. Wordt na het inloggen steeds om een code gevraagd. En hier foto's plaatsen lukt ook nog niet... misschien als 1 van de ict heren van de groep tijd heft dat ze even kunnen helpen.... dus wie weet binnenkort.

Nu weer even genoeg... hopelijk tot snel op het zuider eiland.

Groeten Ria en Gea.

• 10 Maart 2014 - 09:03

Charlotte:

Hey. Voorlopig blijft het nog wel lekker weer hoor, iets lagere temperatuur. Heel veel plezier de komende dagen.

• 10 Maart 2014 - 09:48

Nathalie:

hoi hoi,
    wat een mooie reisverslagen, via de FB pagina van Ria zie ik wel een paar foto's langskomen. lijkt me allemaal best indrukwekkend. maar Gea wat lees ik.... jij krijgt een massage van de reisleidster... ben je bevoorrecht of heb je een blessure? Veel plezier nog.

• 10 Maart 2014 - 17:34

Chantal Te Hofstee:

wat een gave verhalen om te lezen, je beleefd daar heel wat!!. Super, nog heel veel plezier en veel mooi momenten op deze bijzondere reis.

groetjes
    Remco &Chantal.