Zuider eiland - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Gea Vonno - WaarBenJij.nu Zuider eiland - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Gea Vonno - WaarBenJij.nu

Zuider eiland

Blijf op de hoogte en volg Gea

16 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Picton

Hallo allemaal. Weer even geleden dat er een berichtje kwam. Het laatste nieuws kwam vanuit wellington, noorder eiland. Op dag 13 zijn we naar het zuider eiland gevlogen. Met 2 kleine chesna vliegtuigjes. Het zou een scenisch flight moeten worden. De eerste paar minuten was het dat ook. Daarna alleen maar wolken. De bedoeling was dat we in picton zouden landen. Maar ook dat ging niet door, want daar was te weinig zicht. Dus we zijn uitgeweken naar malborough. En daarna meteen met de bus naar picton gereden. Daar stond de boot al op ons te wachten. We zijn naar een schiereiland gegaan. Alleen onze groep was daar. Met een pittige wandeling, helaas in de wolken dus geen mooie uitzichten, naar onze lodge gelopen. Toen we weer uit de wolken waren het laatste stuk toch nog wat mooie uitzichten gehad.

Een dag later dan gepland kwam m,n massage. Niet omdat ik een blessure had, ook niet omdat ik bevoorrecht was... Maar onze reisleidster is met een cursus massage bezig en heeft oefenmateriaal nodig. Dus een aantal van de groep heeft zich vrijwillig aangemeld.