Te anau! dag 21 - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Gea Vonno - WaarBenJij.nu Te anau! dag 21 - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Gea Vonno - WaarBenJij.nu

Te anau! dag 21

Blijf op de hoogte en volg Gea

19 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Vandaag zijn we uit Queenstown vertrokken voor een reisdag naar Te Anau.
Al vrij vroeg in de middag zijn we daar aangekomen. Er was veel regen voorspeld voor vandaag.
Gelukkig viel dit nog mee. Snel naar het hotel gegaan en dag rugzak gepakt voor een wandeling. We gaan de kepler track doen.
Droog begonnen maar toch begint het voorzichtig te regenen, en later ook wat harder.

We hebben ongeveer 3 uur gelopen. Eerst door een bos en later langs een meer. Wel aardig nat terug gekomen bij het hotel.
Wij vermaken ons hier dus nog prima, al komt het einde langzaam in zicht.
Ik heb vandaag ook de vouchers voor de Fiji gekregen waar ik volgende week heen ga.
Zo, weer even genoeg voor vandaag. Zomeren eten en dan hopelijk snel weer een bericht.

Groeten Ria en Gea.

• 19 Maart 2014 - 07:09

Hilde:

Super om te lezen. Jullie maken super mooie dingen mee. Geniet er van en nog veel plezier