van nieuw zeeland naar fiji - Reisverslag uit Nadi, Fiji van Gea Vonno - WaarBenJij.nu van nieuw zeeland naar fiji - Reisverslag uit Nadi, Fiji van Gea Vonno - WaarBenJij.nu

van nieuw zeeland naar fiji

Blijf op de hoogte en volg Gea

25 Maart 2014 | Fiji, Nadi

Hier nog even een kort berichtje vanaf de fiji. Vanmorgen bij het hotel begon het afscheid nemen. Een persoon minder, want hij vloog pas aan het eind van de middag naar Dubai.
Ik vloog een uur eerder dan de rest van de groep dus kon gewoon samen met ze naar het vliegveld. Daar heb ik afscheid genomen, al hebben we na het inchecken nog met een aantal samen wat gedronken.

Toen werd het voor mij echt tijd om naar mijn gate te gaan. Even terug naar Auckland om na 1 1/2 uur door te vliegen naar Nadi, Fiji.
Aan het eind van de middag aangekomen. Het is hier een uur vroeger dan in Nieuw Zeeland.
Meteen maar geld gepind, even naar de supermarkt geweest. De plek opgezocht waar ik me morgenochtend moet melden, maar dat bleek heel dichtbij te zijn.

En toen een hapje gaan eten. Op straat lijkt het nog wel druk, maar in het hotel en ook in het restaurant lijkt het wel uitgestorven. Kwam bij het inchecken hier gelukkig wel meeen mensen tegen die vertelden welk restaurant (1 van de 3) goed was en dat klopte ook. Verder is hier op deze plek niet zo heel veel.
Maar het eiland waar ik morgen heen ga moet volgens hun ook erg mooi zijn, ze kwamen er zelf net vandaan. Ook het personeel van het hotel vertelde al dat het daar mooi is dus ik laat me verrassen.

Nu even naar de kamer en dan morgen to paradise!!! Denk dat ik daar geen internet heb dus waarschijnlijk nog 1 reisverslag over 6 nachten als ik weer eindig in het hotel waar ik nu ook zit.... tot dan!!!

Groeten Gea.

• 25 Maart 2014 - 11:01

Arnold:

Leuke vakantie heb je. Straks naar Dubai. Genieten!!. Veel plezier. Groetjes,Arnold.

• 25 Maart 2014 - 11:27

Nelleke:

Hoi Gea,
    Weet niet hoe laat het bij jouw is, maar heel veel plezier op jour Paradice eiland. Wel heel veel ondetwater fotos maken hoor.
    Groetjes vanuit Ambassador Lounge te Singapore.....

• 25 Maart 2014 - 11:30

Magda:

Hoi Gea, fijn dat het allemaal goed is gegaan. Bij ons liep het ook gesmeerd.
    Zit nu in de lounche. Lekker rustig hier.
    Verder heb ik niet veel meegemaakt. Heb met Ria nog 4 potten manuka honing gekocht . De vierde was gratis. Dat was van de laatste dollars.
    Nou, vermaak je daar. Dat zal best lukken.
    Groetjes

• 25 Maart 2014 - 18:18

Ans Veldhuis:

Hi Gea,

Erg leuk om je reisverhalen te lezen, Nieuw Zeeland lijkt me echt een superbestemming. Heel veel plezier de laatste week op Fiji , ben jaloers ! Groet Ans