bijna een nieuw avontuur - Reisverslag uit Goor, Nederland van Gea Vonno - WaarBenJij.nu bijna een nieuw avontuur - Reisverslag uit Goor, Nederland van Gea Vonno - WaarBenJij.nu

bijna een nieuw avontuur

Door: gea

Blijf op de hoogte en volg Gea

05 Oktober 2017 | Nederland, Goor

Hallo allemaal,

Nog 1 nachtje slapen....... en dan begint weer een nieuw reis avontuur. Dit keer gaat het naar Ecuador en de Galapagos eilanden. Het zal even wennen zijn want Ria gaat niet mee en ook de rest van ons groepje van de afgelopen jaren niet.
Maar zal vast weer een mooi avontuur worden en ik heb er ontzettend veel zin in. Indien mogelijk (waar wifi is) ga ik proberen om af en toe hier weer een verslag uit te brengen.
Dus hopelijk tot snel vanuit Ecuador. Morgen ochtend om 10 uur vliegen we. Dan hopelijk naar iets beter weer.

Groeten Gea.

• 05 Oktober 2017 - 20:54

Dieuwke Buwalda :

Jaloers

• 05 Oktober 2017 - 21:08

Nelleke :

Hé, wat leuk dat je weer Gea-op-reis verslag gaat maken.
    Veel foto's en herinneringen maken!
    Hoop dat je een super leuke groep gaat krijgen, net zo`n leuke groep als in Nieuw-Zeeland, haha!!
    Be safe! Tot horens!

• 05 Oktober 2017 - 22:34

Charlotte:

Hey Gea. Spannend weer. Maar ik weet al dat het een fantastische reis gaat worden. Wij hadden toen
    Annette als reisleidster.
    En misschien zien we elkaar op Schiphol.
    Groetjes Charlotte

• 06 Oktober 2017 - 10:34

Yolanda:

Hé Gea, ik wens je een hele goede reis en een fijne vakantie!
    Ben benieuwd naar je reisverhalen!
    Geniet van je avontuur