kort berichtje - Reisverslag uit Guardalavaca, Cuba van Gea Vonno - WaarBenJij.nu kort berichtje - Reisverslag uit Guardalavaca, Cuba van Gea Vonno - WaarBenJij.nu

kort berichtje

Blijf op de hoogte en volg Gea

09 November 2016 | Cuba, Guardalavaca

Hola amigos,

Hier even een klein berichtje uit Cuba. Het is nu dag 5 van de reis. We hebben hier super mooi weer. 30 graden. Alleen vandaag aan het strand grotendeels bewolkt maar verder heerlijk zon gehad.
We kwamen aan met 5 uur tijdsverschil. Eerst in NL de klok een uur terug gezet, een week later hier de klok een uur terug gezet naar wintertijd, dus nu 6 uur tijdsverschil.

Al heel veel mooie oude auto's gezien. Het lijkt of de tijd hier heeft stilgestaan. Op straat weinig auto's maar veel paard en wagens. Mooie gekleurde huizen. We slapen bij de mensen thuis, ook erg leuk.
Het is veel meer bij de mensen thuis dan ik vooraf had verwacht.

Heerlijk weertje ook. 30 graden en veel zon, alleen vandaag grotendeels bewolkt. Maar prachtig hier.
Internet gaat alleen wel wat lastig. Je moet een kaart met inlogcode kopen en die pakt mijn mobiel niet. Dus nu maar even achter de computer ook met inlog kaartje.
Er zullen dus niet heel veel meer berichten komen want computers zijn hier niet veel.

We zouden nu eigenlijk in Baracoa moeten zitten, het mooiste gedeelte van Cuba. Maar dat is totaal verwoest door orkaan Mathew dus daar mogen op dit moment geen toeristen komen. Als alternatief zitten we nu in Guardalavaca, aan het mooiste strand van Cuba. En moet toegeven dat het inderdaad erg idyllisch is hier.
Morgen reizen we naar Santiago de Cuba.
Kortom, we vermaken ons hier prima. Waarschijnlijk weer tot eind november, als we weer thuis zijn.

Groeten Ria (ook zij is er dit keer weer bij) en Gea.

Magda:

Hoi meiden,hier in Thailand ook prima. Wel erg broeierig en ook al regenbuien gehad. Toen we een fietstocht maakten in Bangkok.

• 09 November 2016 - 10:09

Cindy:

Fijn te lezen dat je het leuk hebt :-) Nog veel plezier.

• 10 November 2016 - 12:11

Charotte Siersma:

Hoi Gea. Dat klinkt allemaal weer heel mooi en idyllisch, al die nieuwe indrukken die je zo weer op doet. Leuk ook om bij de mensen thuis te slapen zo leer je toch meer van het land dan alleen toerist zijn in mooie hotels. Veel plezier de rest van je reis en de groeten aan Ria. Groetjes Charlotte