klaar voor vertrek - Reisverslag uit Goor, Nederland van Gea Vonno - WaarBenJij.nu klaar voor vertrek - Reisverslag uit Goor, Nederland van Gea Vonno - WaarBenJij.nu

klaar voor vertrek

Door: Gea van Vonno

Blijf op de hoogte en volg Gea

03 April 2015 | Nederland, Goor

Hallo allemaal,

Morgen is het weer zover. Een nieuw avontuur staat op punt van beginnen. Dit keer met als bestemming Jordanie.
Met een aantal dames van vorig jaar en een paar dames die met een van hen bevriend is gaan we 15 dagen rondtrekken. Ik ga proberen om hier weer af en toe een verslag te plaatsen. Hopelijk dit keer ook met foto's als alles lukt.
Koffer is gepakt. Nog even een beetje poetsen en opruimen en morgenmiddag 4 april om 14.45 uur vliegen we.
Hopelijk tot een snel bericht vanuit Jordanie.

Groeten Gea.

• 03 April 2015 - 16:36

Yolanda:

Veel plezier Gea en de andere dames. Het zal vast weer een mooie reis én reisverslag worden!!!

• 03 April 2015 - 18:16

Monique:

Ha Gea, ik wens je een hele fijne vakantie toe en een veilige vlucht.
    Geniet ervan!!

Groetjes, Erik/Monique/Jarno/Bente

• 03 April 2015 - 18:42

Ria Kremer:

Ha roommate morgen weer 2 weken op stap nu naar een heel ander land , nu zoeken we de woestijn op , heb er weer veel zin in :-)

• 03 April 2015 - 19:41

Charlotte:

Hey Gea. Een heel fijne, prettige vakantie. Het wordt vast weer een ontzettend mooie reis.
    Groetjes.