Motuekq, dag 16 - Reisverslag uit Motueka, Nieuw Zeeland van Gea Vonno - WaarBenJij.nu Motuekq, dag 16 - Reisverslag uit Motueka, Nieuw Zeeland van Gea Vonno - WaarBenJij.nu

Motuekq, dag 16

Blijf op de hoogte en volg Gea

16 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Motueka

We zitten nu in motueka en gaan een wandeling maken in het abel tasman nationaal park. De groep splitst. Ria gaat met een aantal zeekajakken en nog een korte wandeling maken. Was erg mooi.

Ik ga met een aantal de 4uurs wandeling maken. Ik beide gevallen stappen we eerst op de boot en gaan we langs een aantal paradijselijke strandjes. Eerst stapt de kajak groep van de boot af.
De wandelaars een paar strandjes later. Het pad is eerst een beetje klimmen en dalen, door bossen met af en toe een mooie uitkijk. Het laatste stuk kunnen we een soort van wadlopen. Het is laagtij dus het is lekker door peultjes lopen, veel schelpen liggen er. Met veel zo'n weer een prachtige dag.

Aan het eind nog even relaxen op het strand en de laatste boot van 5 uur weer terug genomen, met de hele groep.

Ben nog vergeten te vertellen bij het vorige blog dat we ook zeehonden hebben gezien, ook een heel schattig jonkie, en een paar mooie dolfijnen shows hebben gehad.