1e deel vlucht - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Gea Vonno - WaarBenJij.nu 1e deel vlucht - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Gea Vonno - WaarBenJij.nu

1e deel vlucht

Blijf op de hoogte en volg Gea

28 Februari 2014 | Singapore, Singapore

Hallo allemaal,
Hier een 1e korte verslag. We zitten nu in Singapore op het vliegveld, half uurtje geleden geland. Alles is goed verlopen. De plannen waren op het laatste moment nog iets gewijzigd. Toch een avond van tevoren naar schiphol gegaan en daar in een hotel overnacht. Bert, de vriend van Ria heeft ons weggebracht. Daar heerlijk ontbeten en in een stampvolle bus naar schiphol gegaan. En nu na een vlucht van iets meer dan 12 uur in Singapore. Over een uurtje mogen we instappen op de vlucht naar Auckland. Hopen dat er dan snel mogelijkheid is voor een 1e indruk van Nieuw Zeeland.... tot dan

• 28 Februari 2014 - 09:40

Jolanda Nijland :

heeyyy meis ,geniet ervan en een fijne vakantie xxx

• 28 Februari 2014 - 10:36

Charlotte:

Heel veel plezier op deze fantastische reis. Het ontbijt in Singapore was alvast een heerlijk begin.
    Groetjes van ons.

• 28 Februari 2014 - 11:00

Saskia:

Een goed vervolg van de reis gewenst dames. En daarna heerlijk genieten. Groeten ook aan Ria!

• 28 Februari 2014 - 11:00

• 28 Februari 2014 - 15:18

Yolanda:

heel veel plezier en genieten maar!!!

• 28 Februari 2014 - 15:22

Arjan Stoelhorst:

Veel plezier in NZ. Geniet van het mooie land. Doe ze de groeten in Auckland en Taupo.

• 28 Februari 2014 - 20:01

Arnold:

Fijn dat alles naar wens verloopt. Een top vakantie wordt het. Veel plezier.

• 28 Februari 2014 - 20:56

Saskia:

Heel veel plezier in Nieuw Zeeland. We lezen de verdere verslagen wel :)

• 01 Maart 2014 - 13:27

Elly:

Hoi Gea, heel veel plezier in New Zeeland, geniet ervan.